tiistai 23. helmikuuta 2010

Siitä se ajatus sitten lähti


Minulla on ollut jo pitkään mielessä oman blogin perustaminen. Olin kylläkin lähes varma siitä, ettei siitä koskaan tulisi julkista. Mutta kuinkas kävikään!
Viikonloppuaamuihini on jo pitkään kuulunut aamukahvi ja voileivät nautittuna lempiblogien parissa. Ennen kuin löysin blogit, olin vannoutunut Aamulehden viikonloppulukija. Lauantaiaamu tai varsinkaan sunnuntaiaamu, ei ollut mitään ilman Aamulehteä.

Toinen ajatus, joka on jo hetken vellonut päässäni koskee kynsilakkoja ja sitä, että HALUAN niitä lisää! Suurin syyllinen tähän on Essien Matte about you. Alemmassa kuvassa kaikissa viidessä sormessa on ensin OPI:n Blue my mind. Tämän jälkeen laitoin kerroksen Essien Matte about you -lakkaa ensin kolmeen sormeen, jotta kuvassa näkisi sekä matan että alkuperäisen lakan pinnan. Tämä Essien lakka on aiheuttanut minulle pienoisen kynsilakkamanian.


Tämän lakan avulla nimittäin löysin jemmoissani pyöriville lakoille toisen elämän. Samalla huomasin myös haluavani vain lisää ja lisää uusia lakkoja. Eihän sille mitään voi, jos jotain oikein haluaa... Niinpä tein muutamia päiviä sitten kynsilakkatilauksen; enkä edes yhtä vaan KAKSI! Kylläkin tarkan ja pitkän harkinnan jälkeen (= 3-4 sekuntia).


Olipas suuri kynnys kirjoittaa ensimmäinen postaus, mutta tässä se nyt on ja lisää on tiedossa. Jos ei muiden, niin ainakin minun iloksi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti